Schowek - Wyszukiwarka ofert
KACHA RESORT & SPA KOH CHANG

KACHA RESORT & SPA KOH CHANG

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
5 478 zł / os.
termin19.09 - 27.09.2024, 9 dni
transport Warszawa / godz. 21:25, czw.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieśniadanie
zakwaterowanieHILLSIDE DELUXE BUILDING - HILLSIDE WING
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • Imielin 727 994 995
  • Przemyśl 727 999 991
  • Mysłowice 727 990 999
  • Pon - Pt: 10.00 - 18.00 / So: 10.00 - 14.00

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sport, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Wellness
Odległość od plaży: 50 m.
Odległość od stoku narciarskiego:
KATEGORIA
4*
REGION
Koh Chang
OPIS
Położony na dziewiczej i spokojnej wyspie Koh Chang. Nazywanej przez mieszkańców Wyspą Słonia. Od plaży dzieli nas tylko krótki spacer. Hotel składa się z dwóch części, jednej przy plaży, druga oddalona kilkanaście metrów. Na gości będą czekać czystość i wyżywienie na najwyższym poziomie. Niewątpliwą atrakcją będzie ciekawe centrum SPA a na najmłodszych zjeżdżalnia wodna. Prawdziwy relaks w rajskiej scenerii.
hotel
lokalizacja
5 km od centrum Koh Chang, 100 m od White Sand Beach, 345 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 19200 m2.
kategoria hotelu
4*
kategoria lokalna hotelu
4*
opis hotelu
Data otwarcia
2004 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), basen odkryty.
internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
plaża
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 200 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki.
pokoje
Zlokalizowane są w 42 budynkach:
- 3 budynki główne (liczba pięter: 3)
- 24 bungalowy (liczba pięter: 2)
- 2 aneksy (liczba pięter: 3)
- 13 budynków deluxe (liczba pięter: 1)
Typy pokoi:
- pokoje deluxe hillside building dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- grand suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- wille deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje deluxe chalet dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- chalet beachfront dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte
śniadanie
- śniadanie (07:00-09:30)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-09:30), obiadokolacja (18:00-20:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (07:00-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-20:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- Le Zanne - włoska
z myślą o dzieciach
- zjeżdżalnia wodna dla dzieci
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- siatkówka plażowa
- siłownia
płatne
- bilard
- centrum SPA
- masaż
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
09.02.2023 16:04
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
Sale konferencyjne

Pogoda

Aktualna pogoda w Tajlandia, Ko Chang.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki