Schowek - Wyszukiwarka ofert
IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 4 (ex. IBIS BANGKOK NANA)

IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 4 (ex. IBIS BANGKOK NANA)

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
5 075 zł / os.
termin24.09 - 02.10.2024, 9 dni
transport Warszawa / godz. 20:45, wt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieśniadanie
zakwaterowanieSuperior room
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • Imielin 727 994 995
  • Przemyśl 727 999 991
  • Mysłowice 727 990 999
  • Pon - Pt: 10.00 - 18.00 / So: 10.00 - 14.00

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Blisko lotniska, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Historyczne, Oferty egzotyczne
Odległość od plaży:
Odległość od stoku narciarskiego:
KATEGORIA
3*
REGION
Bangkok
OPIS
hotel
lokalizacja
Bangkok, 26 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.
kategoria hotelu
3*
kategoria lokalna hotelu
3*
opis hotelu
Data otwarcia
2009 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (bezpłatne). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna/a la carte, bar
śniadanie
- śniadanie (04:00-12:00)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (04:00-12:00), obiadokolacja (18:00-21:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (04:00-12:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- miniboisko do piłki nożnej
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 3 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak. Przypadek zostanie zgłoszony bezpośrednio do głównego Menagera
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
24.02.2023 16:03
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
Serwis plażowy
Sale konferencyjne

Pogoda

Aktualna pogoda w Tajlandia, Bangkok.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki